har varit...

har varit hos pappa nu
på måndagen och tisdagen
och jag ska dit på fredag och
hela helgen... och det går inte
stt göra inlägg från min mobil för
när jag ska lägga in inlägget
så går det  inte (och jag har frisurf)
men men...

i dag när man var med och spelade
fotboll på rasten så blev man fäld och
skrapade upp knäet (riktigt djupt)
och jag kan ju inte spänna knäet och
det måste jag ju för att kunna gå
så jag kan knappt gå för om jag
går så antingen börjar jag böla för
det gör så sjukt ont,faller i hop på
marken(det hände idag när jag skulle
ut till köket) eller så går jag på i sidan (men
det funkar inte för jag kan inte hå sådär
jag provade det innan och jag bara slog mig ännu mer)
men men det ska väl lösa sig precis som allting annat
gör...

pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Hannah

Asså du får lägga ut bilder på bloggen annars är den skit tråkig!!!

2011-03-17 @ 18:13:57
Postat av: Yasmine

asså om du ska blogga tror jag typ att du måste blogga igenom att skicka ett sms eller något :o

så är det iallafall på devote :)

2011-03-17 @ 18:49:45
URL: http://kkungenyg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0