landet igen...

jaha då ska jag snart åka till landet igen:S
jag vill inte det är jätte tråkigt!
men men det löser väl sig...
vad har alla hittat på idag???
just nu sitter jag här med min lillebror
och kollar på film:D
jag har varit med i tidningen har jag berättat
det??? alla ni som läser julia (det var i den som jag var med)
jag vare emd i nummer 7 på sidan 44 det var en intervju där dem
intervjuade 3 tjejer som spelade fotboll (dem anra 2 var mina kompisar
på fotbollen) i alla fall det var ett helt uppslag bilden på mig blev inte bra
men intervjun finns också att hitta på www.egmontjulia.se jag tror att det är så sidan heter
annars kan du bara söka på google...
men nu måste jag gå vi ska åka nu vi ses! <3333

pöss pöss

Kommentarer
Postat av: amanda

Vill du vinna en inbjudan till bloggsvar?

Då har jag en tävling på min blogg där du kan vinna en, hur enkelt som helst :)



Länk till tävlingen: http://mndie.blogg.se/2011/april/vinn-en-inbjudan-till-bloggsvar.html#comment

2011-04-15 @ 15:01:17
URL: http://mndie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0